Translate

donderdag 31 januari 2013

Weeral een mirakel, het was dit keer geen saaie stagedag! :) We zijn zoals gewoonlijk begonnen aan onze taak van Google Earth. Om 10u zijn we pauze gaan nemen, dat hadden we echt wel verdiend! :) We waren nog geen 10 minuten terug bezig of we kregen bezoek van Theo en Rudy! Haha :) Ze zijn ons even goeiendag komen zeggen en vragen hoe het met ons is. Na hun bezoek hebben we weer even gewerkt tot de middag. Na een uur middagpauze hebben we 10 minuten gewerkt. Daarna kregen we uitleg over een nieuwe taak en we kregen een rondleiding in de werkplaats van Avure Technologies! Heel knap en groot! Ze zeggen daar dat ze een 'kleine' kraan hebben... Dat 'maar' 64 en 200 ton gewicht kan dragen... :p
Het was wel super om te zien, nu weten we tenminste wat ze doen in het bedrijf. Na die rondleiding begonnen weer aan onze taak. Maar we kregen al meteen te horen dat we taart mochten gaan eten en pauze pakken. Die Zweden hebben meer pauze dan dat ze werken! :) Maar het was wel een gezellige dag, af en toe eens hard werken! Haha :p

Veel groetjes vanuit Zweden! ;)

6 opmerkingen:

  1. Katrijn

    We zijn met ons drietjes thuis, Erwin is uit eten met een vriendin (...)en Frederik is na het zwemmen met een vriendin (...), uit eten met de klas en wij kijken dan maar naar Thuis. Ondertussen is Frederik begonnen met de opruim van (...) en de puntjes mag je telkens zelf invullen. Vandaag is het Gedichtendag en dat was op school duidelijk te merken. Ken jij soms een Zweedse dichter?

    Vele groeten

    Papa, mama en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!

    Ik moest niet eens lezen dat ik de puntjes mocht invullen wat dat deed ik al automatisch ;)
    Ik zal morgen hier thuis eens vragen of ze een Zweedse dichter kennen en dan laat ik het aan jullie weten! Geniet nog van jullie rustige avond! :)

    Vele groetjes en slaapwel!
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej syster,

    Jag har inte börjat packa eftersom jag inte flytta.
    Vi har haft en titt och såg att du fortfarande fortsätta till lägret, så jag måste flytta för någon!
    Ja jag är igår till poolen innan, men vi fick inte simma bara för skolor:. (Jag hade varit med Helena till poolen, lördag vi vågar än en gång Efteråt tog jag klassen på bio (super. Flyg tråkiga) och sedan åka skridskor och avsluta i svart;).

    Jag är glad att det är över där!
    Har du haft en privat rum?

    hälsningar Frederik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!

    Ik heb het laten vertalen door de mama, papa en Magnus en niemand snapte er iets van :p Dit was de vertaling: Ik ben nog niet aan het inpakken want ik ga niet verhuizen. Ik ben naar de poel geweest samen met Helena en daarna met de klas naar de film. (super, ...) en we hebben het afgesloten in de zwarte.

    Ja ik vind het hier heel leuk! Magnus begint meer en meer te praten tegen ons, wat heel leuk is en de familie is echt super vriendelijk! :)
    En ja ik heb een eigen kamer, héél leuk hoor! :p

    Veel groetjes
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Katrijn

      Hoe was het in Stockholm? Geshopt os musea bezocht of gewoon genoten van de omgeving? Nog altijd even koud? Hier zijn de temperaturen boven nul. We zijn blij dat je echt geniet. En is er al afwisseling van de wacht (begeleiders)? Je hebt nog een prachtige week voor de boeg.

      Groetjes

      Papa en mama

      Verwijderen
  5. Hoi mama en papa

    Stockholm was geweldig! Het is een prachtige stad en we hebben de ijsbar bezocht. Dat is dus een bar helemaal in ijs, zelfs het glas was van ijs! :) Het was vandaag -7 graden, maar ik had me warm aangekleed dus ik had geen last van de kou. We zijn ook op een toren geweest zodat we zicht hadden over heel Stockholm, heel mooi! En we zijn natuurlijk gaan shoppen! :) Vandaag zijn de begeleiders gewisseld, nu zijn het de vrouwen. Ik ga nu nog een tekstje op mijn blog plaatsen met wat foto's.

    Vele groetjes
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen