Translate

dinsdag 29 januari 2013


Vandaag zijn we dan echt begonnen met onze taak op de stage en het was saai. We hebben klanten hun adres moeten opzoeken en toegevoegd aan Google Earth. Maar Google Earth gaat nog trager dan een slak. En daarna mochten we het bedrijf opzoeken en de site opschrijven. Gelukkig zijn we met 3 anders had ik deze 2 weken nooit overleefd. Het viel me wel op dat die Zweden heel stil zijn als ze werken, dus het was hun ook opgevallen dat wij heel luidruchtig waren :) Want als de taak saai is, moeten wij het leuk maken onder ons! :) We kregen wel vaak de opmerking dat we te hard aan het werken waren en dat we moesten pauzeren. Volgens mij nemen al die Zweden om het halfuur een pauze, niet normaal! :) Elke dag staan er 2 manden vol met fruit die wij heel de dag door mogen opeten. Gezonde mensen hier! :) Als we met de bus naar huis gaan, komen we bijna iedereen van België tegen die ook gedaan hebben met hun stage, gezellig! We krijgen hier heel lekker eten, en als we 's avonds tv kijken, zijn er altijd koekjes. Het gastgezin legt ons goed in de watten! :) Alleen jammer dat Magnus niet veel zegt... . De ouders praten dan weer wel tegen ons, heel sociale mensen! Ik vind het hier geweldig! Iedereen doet het rustig aan, er is nooit stress en we worden goed verwend :) Op de ene foto kan je zien aan welke bureau Mauranne, Laure-Anne en ik werken. En op de andere foto kan je een papier zien die achter ons hangt zodat iedereen weet wie we zijn :)

2 opmerkingen:

  1. Katrijn

    Om solidair te zijn met jou ben ik vandaag begonnen met een sinaasappel als dessert te eten, maar de koekjes probeer ik te laten. Maar het lijkt wel of je op vakantie bent, dus zal je, als je terug thuis bent, moeten afkicken.

    papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha papa :D
    Ik ben al begonnen aan de appels!
    Het is goed dat je die koekjes laat, want dan ik kan ik die eten als ik terug ben ;)
    Ja, het lijkt soms of ik op vakantie ben, maar ik moet vroeg opstaan dus... Ik wacht op de vakantie van binnenkort! :)
    Veel groetjes!
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen