Translate

maandag 28 januari 2013



Vandaag zijn we met z'n allen naar de school ABB geweest. Zoals je kan zien vinden Floor en ik het heel leuk daar. ;) Daar hebben we een rondleiding gekregen en mochten bij in de klas gaan zitten van de jongen/meisje van ons gastgezin. Tijdens die les moest Magnus leren reanimeren. Magnus kan je op de foto zien. Na die les mochten we samen in de kantine iets gaan eten, we hadden een uur pauze. Daarna werden we naar onze stageplaats gebracht. Ik loop stage bij Avure Technologies samen met Mauranne en Laure-Anne. We hebben eerst een rondleiding gekregen en daarna informatie over wat we moeten doen. We moeten alle klanten van het bedrijf opzoeken op Google Earth en hun adres toevoegen als het moet. De baas van het bedrijf zei dat we hier zeker 2 weken werk mee gaan hebben. ;) Dag 2 is vast en zeker geslaagd!

17 opmerkingen:

  1. Katrijn

    Ondertussen hebben we jouw Zweeds adres gegoogeld en we vonden iets totaal anders dan wat jij ons had laten zien. In welke richting zit Magnus als hij moet leren reanimeren? Je hebt wel een rare job gekregen, hopelijk wordt het leuk en leer je er wat bij, ook wat je Engels betreft.

    Groetjes

    Papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi papa en mama

      Je moet bij google maps dit adres ingeven: Haspelgatan 13 Västeras Zweden en dan vind je het normaal. Magnus volgt een technische richting, maar iedereen is verplicht om deze lessen te volgen. De job is inderdaad raar, maar wel gezellig met ons 3 :) Ik heb al wat bijgeleerd voor mijn Engels, dus het gaat de goede kant op! :)

      Vele groetjes
      Katrijn

      Verwijderen
  2. Hei Katrijn!

    Wat een ervaring "Zweden" ...

    En dan nog je éérste vliegreis achter de rug!
    Ik heb gelezen dat ze goed is verlopen de vlucht.

    Kokky, had pijnlijke oren (= normaal);
    Heeft te maken met drukverschillen in de oren en de buis van Eustachius ...
    De rest van de uitleg zal ik u besparen, haha!

    Ik heb gelezen dat je een leuke dag hebt gehad vandaag!
    Hopelijk heb je al à volonté mogen genieten van de Zweedse sfeer en nieuwe mensen leren kennen.

    Ik wens je voor de komende twee weken nog een leuke stage toe.

    (ik had geprobeerd op de blog van Kokky iets te plaatsen, maar het lukte niet omdat ik geen Open-ID heb ofzo ... maar bij u lukt het wel "anoniem")

    Groetjes Nikolaj :)



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nikolaj!

      Ja de vlucht is inderdaad goed verlopen :)
      Ja hoor, ik heb al veel nieuwe mensen leren kennen, Zweden zijn echt vriendelijk!
      Jij ook nog heel veel plezier met je stage, geniet ervan! :)
      Ja, ik denk dat Kokky haar instellingen niet heeft veranderd, ik wel anders kon niemand reageren bij mij :p

      Groetjes Katrijn ;)

      Verwijderen
  3. Hallo Katrijn,
    Ik kan ook niet op Kokky haar blog reageren dus probeer ik het ook eens bij jou.
    Veel Plezier daar!
    Groetjes,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma!

      Ik denk dat Kokky haar instellingen moet aanpassen, want bij mij kon eerst ook niemand reageren. Ze moet haar instellingen op 'open' zetten en dan kan je normaal reageren op haar blog ;)
      Dankjewel, jij ook veel plezier in België :p

      Groetjes
      Katrijn

      Verwijderen
  4. Heej Katrijn!

    Ik ben heel blij dat het daar zo goed meevalt :) hier is het heel rustig, zonder jou, maar ik kan rustig slapen en alles op mijn gemak doen ;)
    Ik vind wel dat je maar iets raar moet doen bij je stageplaats, ik hoop voor jou dat het beter meevalt dan ik denk :)
    En zo te lezen was jou dag veel leuker dan de mijne! Ik heb nood aan vakantie! :)

    Nog veel plezier verder! :)
    En de groetjes aan Kokky als je ze ziet :)

    Heel veel groetjes van je zusje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marjolein!

      Ja het is hier echt leuk! Ik kan net hetzelfde zeggen, het is hier ook rustig want iedereen hier thuis gaat rond 22u slapen hahaha :D
      Ja mijn job op de stage is raar, maar we zitten met 3 dus dat is heel gezellig :p
      Ik heb ook nood aan vakantie, nog 2 weken en dan vakantie, je kan het! :D
      Jij ook nog veel plezier in België haha :D
      En ik zal ze de groetjes doen als ik ze zie! ;)

      Heel veel groetjes terug van je allergrote zus! :D xxx

      Verwijderen
    2. hoihoi :)

      haha, dat is goed voor je, want dan lig je elke dag op tijd in bed :)
      Heb jij geluk! dan kan je van een saaie stagedag toch nog iets leuk maken :D
      hahah, ik hoop dat ik het kan! morgen lunchbeat, maandag boekbespreking,...
      En dan heb ik al drie dagen last van hoofdpijn, snotneus, vermoeidheid en zo...
      Dusja, ik hoop dat ik het nog volhoud t.e.m. de vakantie.
      Zie maar dat jij niet ziek word he! :)
      haha, dank u! :D maar school en plezier gaan niet echt samen he ;D
      Jij ook nog veel plezier daar! :)
      Dat is goed! :) niet vergeten he ;) en ik heb ook al op Kokky haar blog gereageerd :)

      hahaaa(allergrote ;D)
      Nog goed werken en nog veel plezier maken en tot over 1,5 week! :D

      xxxxxxxxx Marjolein :)

      Verwijderen
  5. Hahahha gekkie! Je zal het wel kunnen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tot nu toe is het gelukt :) gisteren 2 uur toneel gehad :) dat was echt super grappig! :D en nu op naar de volgende week he! hopelijk is die snel voorbij want dan is het VAKANTIE!! :D x

      Verwijderen
  6. Toneel, was het leuk? :) Ik ben naar de film Life op Pi gaan kijken en die was saai haha! :p
    Jij wilt alleen maar dat deze week voorbij is omdat ik dan naar huis kom! Hahahahhahaha :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa het was echt een grappig toneel, the hunger games kwam er in voor en new moon ook :D
      haha, hier zijn er alleen maar leuke films :) we hebben een gratis ticket om naar nemo in 3D te gaan kijken :) maar het is maar tot de 6de geldig, dus jij kan niet mee ;)
      hahahha, da hoop jij maar! nee hoor want dan blijft wendy slapen! ;D xxxx

      Verwijderen
  7. hoe wendy blijft slapen ooooooh :p
    zie dat ik in mijn eigen bed kan slapen he! :p
    en ga je naar de film Nemo 3D?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahah, ja die blijft slapen van vrijdag op zaterdag :)
    misschien komt ze u wel mee halen :) want ze wist nog niet om hoe laat haar mama haar kon komen halen :)
    en ze neemt die grote matras altijd mee, dus je kan zowiezo in je eigen bed slapen :)
    haha, ik denk ni dat ik naar die film ga hoor ;) geen tijd :D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar als ze blijft slapen van vrijdag op zaterdag dan slaap ik zeker in mijn eigen bed! Ik kom pas zaterdag aan haha :p
      En ze mag mij altijd komen halen, maar ik ga eruit zien als een zombie! Ik moet al om 5u opstaan denk ik... Oh boy :p
      Alé nu! Gene Nemo kijken? Hahahha :D

      xxxx

      Verwijderen
  9. haha, dat weet ik! :D
    oeioei, gelukkig is het dan VAKANTIE!! :D
    das wel vroeg ja, maar je kan nog in het vliegtuig slapen he :)
    haha, die heb ik al heel vaak gezien, maar ik zal er nog is over nadenken :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen