Translate

maandag 4 februari 2013

Vandaag een héél saaie dag achter de rug! Weeral dezelfde taak moeten doen als vorige week. Gelukkig zijn we er eindelijk mee klaar! Dus we gingen vragen wat we dan konden doen... niets blijkbaar. We kregen te horen dat we dat we een pauze mochten pakken en dat hebben we dan gedaan, een uur lang. Na een uur zijn we nog eens gaan vragen of ze een taak hadden voor ons en weeral niet. Toen mochten we vroeger naar huis, we zijn dan maar wat gaan winkelen :p Hopelijk hebben ze morgen wel een taak voor ons!

Vele groetjes vanuit Zweden! xxx

7 opmerkingen:

  1. Katrijn

    Dat is jammer, hopelijk hebben ze morgen iets anders in petto voor jullie. En gaan winkelen? En iets gekocht? Zijn er leuke dingen voor jullie? Of toffe souvenirs? Koop maar iets voor mijn petekind!

    Groetjes

    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi papa

      Ik heb niets gekocht, maar ik ga vrijdag nog eens om mijn geld op te doen. Ik heb blijkbaar héél zuinig geleefd haha :)
      Er zijn hier niet zo veel souvenirs en ik hoop dat ik iets vind voor Erika en Ewoud! :)

      Vele groetjes
      Katrijn

      Verwijderen
  2. hahah, amai een hele saaie dag dan, behalve het winkelen :)
    en een lange pauze pakken is toch niet zo erg? ;D
    En heb je al veel gekocht daar? wat heb je gekocht? voor wie heb je al iets gekocht? of mogen we dat allemaal nog niet weten? ;)
    hopelijk is je stagedag morgen veeeeeeeel leuker dan die van vandaag :)

    heel veel kusjes en knuffels van ons allemaal! :) xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee maar als je al 3 pauzes hebt gehad dan wil je wel iets doen haha :p
      En ik heb nog niets gekocht! Maar ik ga vrijdag nog eens, hopelijk vind ik dan iets!
      Ja ik hoop het ook dat het morgen leuker is! Haha :D
      Dankjewel en heel veel kusjes en knuffels terug!! :)
      xxxxxxxxxx

      Verwijderen
  3. ooh, hahah :)
    idd, hopelijk vind je nog een leuk aandenken! :)

    zal ik doen! :D
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. liemaes@gmail.com5 februari 2013 om 11:31

    Hallo Katrijn,

    Hopelijk hebben ze nog wat meer werk voor jullie. Als ze weten dat er leerlingen stage komen doen, dan zou je toch kunnen verwachten dat ze goed voorbereid zijn om jullie verschillende taken aan te bieden.
    Ik begrijp niet dat ze dan zo weinig werk hebben?
    Enfin, geniet er maar van want deze week zal héél vlug voorbij zijn.
    Volgende week krokus vakantie, dan kan je uitrusten van al het vele en harde werk in Zweden (haha)

    groetjes
    tante Lie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi tante Lie

    Ja inderdaad, het is raar dat ze maar 1 taak voor ons hadden. Maar ze dachten dat we met 1 taak 2 weken zouden toekomen. Jammer genoeg was dat niet zo :) De week zal héél vlug voorbij zijn, maar zo erg vind ik het nu ook weer niet ;)

    Vele groetjes
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen